Astazi este prima zi a Gunoierului.

Astazi este prima zi a Gunoierului.

Diferenta dintre data nasterii „Gunoierului”  fata de cea a carui va scrie este de 34 de ani si 361 de zile. As fi putut astepta pina pe 19 februarie sa deschid acest blog dar avind in vedere ca zilele omului si omenirii in general sunt numarate de Domnul nostru am zis sa incep sa scriu chiar de astazi.

„Gunoierul” este una din fatetele persoanei mele. Am fost caracterizat asa si de citeva persoane care ma cunosc foarte bine si m-au observat in faptele mele de zi cu zi. Prima este chiar sotia mea!

Mi-am atras aceasta porecla sau nu stiu momentan cum sa-i spun, din cauza ca am cateva fixatii pe care nu pot sa mi le stapinesc sau sa le elimin din conduita mea, din actiunile mele colaterale parcursului vietii.

Nu pot sa ma stapinesc sa nu incep sa va enumar din actiunile care ma caracterizeaza:

sa ma aplec in jurul masinii cind parchez sa ridic un pet si sa-l arunc la gunoi,

sa merg intr-o padure si sa iau cu mine din verdeata o cutie veche de bere sau o farfurie de unica folosinta dintr-un tufis sau un pahar de plastic dintr-o scorbura de copac,

 sa ridic o cutie de tigari de pe jos din scara de la bloc,

In ultimul timp de exemplu nu pot sa ma stapinesc sa nu cobor geamul de la masina si sa tip la cite unul care isi arunca punga folosita si mototolita din masina. Nu pot sa ma abtin sa dau faruri si sa claxonez pe cate unul care isi scutura scrumiera pe geamul de la masina. Nu pot sa ma mai abtin….

Ce fel de oameni suntem – as zice doua categorii. Unii care pun firesc o cutie de bere goala sau un pahar sau un pet in virful unei crengi din tufis sau copac din zona verde, sau in varful stalpilor de gard. Acestia cred ca fac bine ceea ce fac si n-au nici cea mai mica stringere de inima cind o fac. Altii care palmeaza si scapa discret din mina chistocul sau cutia de tigari mototolita, cu un pic de frica si rusine sa nu fie vazuti. Primii o fac din rautate sau distractie, asta este NATURA lor, nu pot sa cred ca se poate folosi cuvantul NATURA cind ai caracterizezi. Ceilalti ce sa faca ? daca n-au vazut un cos de gunoi sau le este lene sa se duca pina la el. Lasa nu-i bai, ca de aia sunt angajati gunoierii. Nu trebuie sa castige si ei o paine??? Sunt cei care rosesc daca sunt prinsi, sunt cei care data urmatoare exista probabilitatea de 50% sa nu o mai faca daca li s-a atras atentia.

E, problema este cum facem cu prima categorie??? Poate ma juta cineva cu idei, poate infintam o organizatie de lupta impotriva lor, poate gasim metode de constringere, sau poate nu reusim!!!

E, cam de aia am infintat acest blog, cu speranta unei lumi mai curate si nu cu speranta ca pot educa pe cineva!!!

Cam atat pentru azi.

 Va pup. Doamne Ajuta ! Maica Domnului cu toti Sfintii, Sfintele si Ingerii sa va aibe in paza! si vorba cuiva …Parintele Cleopa ca l-am vazut acu pe net: Minca-va-r raiul pe toti!!! E buna ca injuratura dar parca nu spala zaduful!!!

Lasă un răspuns

