Sfintii mucenici Epictet si Astion; TALITA KUMI

Astazi este ziua mea. Cu moralul stau mai bine, sunt mai optimist. Noul bebelus din burtica de la nevasta mea este mai bine.

Am trecut pe la biserica de la Eroii Revolutiei, acolo unde odihnesc saracii nostrii mucenici din 1989. Cu drag am trecut pe la moastele a doi mari Sfinti, Sfintii mucenici Epictet si Astion. M-am trezit cu ei in gind si cu acatistul lor. Batrinul si tanarul preot fara varsta de la lumanari mi-a dat cadou Acatistul Sfintilor Epictet si Astion pentru ca chiar mi-l doream si l-am cerut si nu-l aveau la vinzare. Acum cind scriu imi dau seama ca a fost un cadou pentru mine de la Dumnezeu ca si bebelusul ce va sa vina si ca si vremea de afara,…a iesit Soarele primaverii dupa ceata si negura vicleanului.

Asa ca trebuie sa fac si eu ceva azi : o sa schimb numele blogului daca merge daca nu, o sa fac altul. Se va chema: Talita Kumi ca in Noul Testament – Sfantul Apostol si Evanghelist Marcu.

Lasă un răspuns

