Am un nou blog Cuvintele Vii

Sunt multumit de ce am facut pina acum pe noul blog.

Nu ma citeste nimeni.

Talita Kumi exista ca blog asa ca n-am mai reusit sa-l fac.

Va rog cititi daca aveti un pic de timp liber

cuvintelevii.blogspot.com

astept comentarii, observatii, sfaturi

2 răspunsuri to “Am un nou blog Cuvintele Vii”

  1. Gabi M. Says:

    am dorit sa fac un comentariu pe „noul tau blog”,dar este imposibil daca nu ai un cont…iar eu NU DORESC conturi pe acele…Deci ma intorc aici si iti spun: Tu esti ortodox(a)? Daca da,trebuie sa stii ca „glitterele” si aproape toate pozele de pe blogul tau sunt catolice…Nu ar fi rele,dar NOI SUNTEM ORTODOCSI,iar pozele tale sunt catolice…Daca nu intelegi ced vrea sa spun,vezi ce ne spune Parintele Arsenia Boca despre aceasta…AICI: http://forum.softpedia.com/lofiversion/index.php/t462815.html Cat despre ceea ce iti spune „Mira”,acea campanie pentru „salvarea planetei” si celelalte,sunt chestii yoghine,new-agiste,acestea constituind EREZIE,acestea fiind mizerii masonico-sataniste! Ce face pe blogul tau „TALITA KUMI”???Domnul sa te ajute si sa te lumineze!Domane ajuta!

  2. Gabi M. Says:

    am dorit sa fac un comentariu pe „noul tau blog”,dar este imposibil daca nu ai un cont…iar eu NU DORESC conturi pe acele…Deci ma intorc aici si iti spun: Tu esti ortodox(a)? Daca da,trebuie sa stii ca „glitterele” si aproape toate pozele de pe blogul tau sunt catolice…Nu ar fi rele,dar NOI SUNTEM ORTODOCSI,iar pozele tale sunt catolice…Daca nu intelegi ced vrea sa spun,vezi ce ne spune Parintele Arsenia Boca despre aceasta…AICI: http://forum.softpedia.com/lofiversion/index.php/t462815.html Cat despre ceea ce iti spune „Mira”,acea campanie pentru „salvarea planetei” si celelalte,sunt chestii yoghine,new-agiste,acestea constituind EREZIE,acestea fiind mizerii masonico-sataniste! Ce face pe blogul tau „TALITA KUMI”???Presupun ca esti foarte tanara…Ai grija sa nu te smintesti(in sensul teologic,spun)!!! Domnul sa te ajute si sa te lumineze!Domane ajuta!

Lasă un răspuns

