Nu renunţaţi la milostenie!

Chiar dacă totul în jurul nostru este potrivnic, nu renunţaţi la milostenie. Cu cât criza este mai mare şi lipsurile cresc, cu atât cei săraci şi cei năpăstuiţi se vor înmulţi.
Nu uitaţi cuvintele Mântuitorului: „Adevăr vă spun, întrucât aţi făcut unuia dintr’aceşti foarte mici fraţi ai Mei, Mie Mi-aţi făcut”.
Nu vă uitaţi după reclamele care prostesc şi înrăiesc, care ne explică cât câştigă un cerşetor pe lună, acelea sunt pierzare, de aceştia Domnul spune: „Duceţi-vă de la Mine, blestemaţilor, în focul cel veşnic, care este gătit diavolului şi îngerilor lui. Că am flămânzit şi nu Mi-aţi dat să mănânc; am însetat şi nu Mi-aţi dat să beau;
străin am fost şi nu M’aţi primit; gol, şi nu M’aţi îmbrăcat; bolnav şi în temniţă, şi nu M’aţi cercetat”
Rău va fi de cei prin care vine sminteala!!!

Vă daţi seama că, cu banii cu care se închiriază spaţiu publicitar pentru aceste răutăţi se puteau hrănii şi îmbrăca mulţi flămânzi pe stradă!
Doamne Ajută şi Fereşte.
…Arsenie Boca spunea „Nu-l judeca pe cerşetor că fumează!” Doamne de câte ori i-am judecat şi te-am judecat!!!
Nu judecaţi ca să nu fiţi judecaţi!!!

Lasă un răspuns

